WelCoMe to My PaGe

Bercinta selepas berkahwin itu lebih manis & indah....

Tuesday, February 22, 2011

masam2 manis perjalanan hidup aku hari ni

22Feb 2011
Hari ni aku ada midterm pharmaceutical analysis tp semalam aku smpat study 1 nota ja sbb sakit kpala...pnat sgt buat lab emulsion ptg tu...pg tadi nak bgun pon mls2 ja...so aku pon smpat study cket ja...nasib aku ada stdy jgak b4 ni..hari mgu pon aku ada stdy hari tuh tp x sempat  nk stdy balik la..disangkakan soalan True/False ja..skali kuar soalan essay...masak la aku xreti nak jawap....apa nak buat salah sendri kan.. tp jgn result truk sudah la..isau gak nih sbnarnya...Msa blik kuliah ptg nih pulak sekali smpai dekat trafic light tuh bole pulak moto buat hal..aku pon tolak la ke tepi..rupa2nya minyak habis...hadoii..terpaksa la aku tolak pulak ke petronas berhampiran..nasib la xjauh sgt...banyak btul dugaan hari ni..tp jadikan ia sebagai satu pengalaman yg berguna untuk kita sama2 pelajari..sampai kerumah sewa....alhamdulillah rasa lapang dada bila aku tengok lalang2 depan rumah da di tebas....at least bole la main badminton ptg2 lepas ni...

No comments:

Post a Comment