WelCoMe to My PaGe

Bercinta selepas berkahwin itu lebih manis & indah....

Sunday, December 4, 2011

Running Man!!

Mula2 aku layan RM ni masa cti sem lpas... boleh la..awesome!! tp aku rasa pada peminat2 RM ni x perlu kut 24jam nak cita pasal bnda ni... Org yg xlayan RM bole naik menyampah bila dgr 24jam org bercerita pasal ni.. Walaupun aku layan RM ni aku pon naik menyampah kalau dgr org asyik bercakap pasal bnda ni ja.. Mcm xdak topik lain yg lebih berfaedah ja nak dibincangkan.... Haisyyy bosan...bosan..... Tp sesuai la nk tgok msa kita tension... Sbb bole release stress....  Setakat ni da ada 69 episod... Aku suka kumpul banyak2 dlu baru tgok.. x best la bila tgok tiba2 x habis ada sambungan... Laalalaa.... Aku saja ja megarut ni sbb da lama aku x update blog aku ni...aahhahaa....k take care...bye

No comments:

Post a Comment