WelCoMe to My PaGe

Bercinta selepas berkahwin itu lebih manis & indah....

Wednesday, March 16, 2011

NoW......aT UiTM Puncak Alam

Sekarang aku belajar kat Uitm Puncak Alam..Ambil degree Farmasi selama 4tahun..Aku masuk sini tahun 2009 & Dijangka tamat pengajian pada tahun 2013, InsyaAllah.....Mai aku nak cerita kehidupan aku kat sini pulak..

1- UiTM Puncak Alam- Tempat aku mencari ilmu
UiTM PA ni sebenarnya baru lagi dibina...Aku merupakan salah seorang dr first batch yg fresh lg segar yg start bljaq kat sini. Bangunan kat sini tak banyak lagi...Tp InsyaAllah pada masa akan datang mcm ni la rupanya:


Future Masjid at UiTM PA

UiTM PA masa akan datang..Bila da siap semuanya la senang cakap



Tempat Helikopter landing..Buat masaPM nak mai melawat hari tuh..tp sekali PM mai naik reta pulak
Kolej Kediaman Raflesia

Kolej Kediaman..Skg da diduduki bdk Asasi..Pljar Degree terpaksa la jd NR sbb tak cukup tempat nak menginap dlm ni


Sekarang aku nak cerita pasal aku pulak..Mula2 aku masuk sini bukan atas kehendak sendiri.tp da rezeki aku dalam bidang nih aku teruskan jugak demi Agama, Bangsa dan Negara.Nak belajar NIAT kena betul.Baru berkat dan senang belajar.InsyaAllah..

Sem 1:
PERKAD=Pertandingan Kawad Kaki
Tempat: UiTM Shah Alam

B4 bertempur kena la mengemaskan diri dulu

skuad masuk barisan

Lepas semua da setel...

kena la berposing jugak

Sem 2:
FESMAP:
Tempat: Padang Kawad UiTM PA
Meriah la jugak ada jualan setiap malam mcm pasar mlm

Barisan yg menjayakan majlis..hehehe



Berposing Bersama artis jemputan

Makan2 pulak lepas majlis


MPP Iqmal dengan Artis Jemputan (nama x egt .. abg Muaz kut kalau xsilap..heheh)

Sem 2:
MPG
Full table & stomach..heheh

Burung hantu yg siang mengantuk mlm berjaga

With My friends

Dalam bas..

4 Dara Pingitan

Focus dekat bunga sebenarnya..hik3

Sem 2:
KEBINA II
Kanak2 riang

Hati2...mesti berani
Camping

Sem 3:
Koir
DK500 UiTM PA
Juara
Duhai ibu pertiwi.......

Da tamat

heheh..Sempat lg posing lpas tuh
Lab...Lab...Tikus..Tikus..
Kasihan..Dua2 cedera parah..Antara hidup & mati

Demo nak buat i.v

Buat kerja

Senyum...........

Hepi ja...


Sem 3:
OPKIM II


Lepas semua aktiviti ptg da selesai..mlepaskan penat

hardworking...hahaha

Seronok
hehehe...amacam??Best tak hidup dekat universiti ni??Hmmm...sebenarnya itu semua bergantung pada diri sendri..so pesanan pada diri sendiri & semua rakan2 kejarlah cita2 sebelum ia lari menjauhi kita...Gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya..Ayuh!!! Bangunlah....

                -Sekian, Tq-

No comments:

Post a Comment