WelCoMe to My PaGe

Bercinta selepas berkahwin itu lebih manis & indah....

Thursday, March 31, 2011

Tanda Wajib Kahwin bg Perempuan....

Ni juz sekadar suka2 ja & aku petik dr blog Abg Nara...Jgn marah ya abg Nara aku Ciplak sket2...hehhee
tp aku edit la sikit2..mana yg kna tapis tuh aku da tapis dgn gaya aku tersendiri..wakakaa

1. Semua member-member sekolah, universiti, tmpat reja dan jiran-jiran rumah anda dah pun berkahwin. Kadang-kadang bila hampa keluar “girls day out” hampa akan rasa tersisih sebab member-member lain sibuk cerita pasal anak-anak depa.. . Maka hampa sedarlah yang bahawa diri hampa itu sudah tua dan sudah kena kawin.

2. Mimpi-mimpi hampa setiap malam dipenuhi dengan mimpi hampa bersanding di atas pelamin. Siap ada bunyi kompang lagi tue. Kalau dah tahap kronik, kemungkinan besar hampa siap bermimpi pengalaman di malam pertama. Nampak sangat dah tak sabar dah tue.

3. hampa akan singgah di kedai jual cincin ataupun kedai wedding dress setiap kali hampa keluar shopping. Tak tahan siap berangan depan wedding dress sambil membayangkan betapa cunnya hampa di dalam baju tue. Sampai tak sedar air liur dah keluar meleleh. Tunggu apa lagi silalah suruh pakwe hampa masuk meminang hari ini jugak.

4. Hampa dah start fikir nama yang bakal diberi kepada anak-anak hampa nanti. Kalau tahap kronik, siap ada list lagi senarai-senarai nama anak lelaki dan anak perempuan kat buku conteng hampa. Paling teruk kalau time-time bosan anda akan surf internet carik nama anak-anak yang best dan meletop.

5. Pastikan hampa perhati betul-betul renungan mata pakwe hampa setiap kali hampa keluar dating.(tp dalam Islam sepatutnya x boleh la kan..).. Kalau renungan mata dia seolah-olah ingin membaham hampa, faham-fahamlah maksudnya. Dia sudah tak sabar untuk bergelar suami hampa. Cuma mungkin dia agak malu untuk meluahkan isi hati. Bagi sikit hint-hint yang hampa sudah bersedia untuk bergelar isteri. Kami berani jamin minggu depan mak dia datang merisik hampa. Kompem punya.............

1 comment: