WelCoMe to My PaGe

Bercinta selepas berkahwin itu lebih manis & indah....

Monday, May 23, 2011

Cuti oHH cuTi...

PCB dan Muzium Perang..hehe

Ni gambar kenangan Cuti yg lpas....Cuti kali ni aku nak pi mana la pulak..Duit da xdak da...mak tolong cik..huk3

ALONG aku...hhaahaa..cun dak

Aku..Cute x??hehe

My Family

AKU..Ayunya..Perasan...haha  
Cuti datang Lagi.....Apa nak buat masa cuti ni?? Nak reja cari pengalaman ka or nak membuang masa membuta kat rumah ja???haisyyy.... konpius + dilema wanita + malas = AKU... da la aku teringin nak jual shawl n baju yg cun2 tapi xreti n pasti ada risikonya..laku ka kalau jual on9..sbb aku sendiri xpernah beli on9 sbb aku rasa beli dkt kedai lg murah.. so berniaga cara ni msti xdak dlm agenda..aduhh apa aku nak buat ni????? idea...iDea...IdEa...mai la kat aku.....

No comments:

Post a Comment