WelCoMe to My PaGe

Bercinta selepas berkahwin itu lebih manis & indah....

Sunday, May 29, 2011

Anime

Lama da sebenarnya aku xlayan anime or manga....sebabnya mlas+sibuk+bnyak movie best=Xdak masa...
Baru2 ni aku layan Bakuman...Best..dapat la jugak aku taw mcm mn manga ni dihasilkan n bertapa susahnya nak menghasilkan satu manga yang baik...fuhhh.....xmampu aku nak buat suma tuh.. Tp sayangnya cerita tuh xhabis..ada season 2..xsabar aku nk tggu bakuman season 2...hehehee..ada lagi la anime lain mcm thriller restaurant...tp biasa ja cita tuh..
yang paling aku hepi aku berjaya gak jumpa anime cardcaptor sakura n berjaya mendownload dr season 1 smpai la season 3..berbunga2 hati aku dapat layan cita ni balik..teringat memori zaman kanak2..nasib dragon ball bnyk sgt ja sbb tuh aku xmampu nk download...hehee...k la aku penat la malam ni..nak tdur dlu..Nite...
sekian , wassalam...






No comments:

Post a Comment