WelCoMe to My PaGe

Bercinta selepas berkahwin itu lebih manis & indah....

Friday, February 18, 2011

Belajar dr pengalaman

18Feb 2011, mencatatkan sejarah yang ke-2 aku jatuh motor..1st jatuh sbb terlanggar pokok betik mak aku dekat rumah aku di Pokok Sena...Lepas kejadian bersejarah tuh aku da serik bawa motor da....tp disebabkan desakkan hidup, ku gagahi jugak belajar bawa motor dan aku berjaya mendapat L pada sept 2010 iaitu masa cuti untuk sambut Hari Raya Aidilfitri tahun lepas. Bulan 12 kugagahi jugak siapkan P setelah didesak bertalu-talu oleh akak K.V(tempat aku buat lesen).Nak dijadikan kisah, hari ni aku ada kelas petang..kelas ganti chemo drug yang lepas...Aku da terlambut untuk ke kelas,,,Dalam keadaan kelam kabut tuh bole aku terlupa buka kunci dekat tayar motor. Disebabkan aku ni rendah ja orangnya jadi aku xsampai kaki nak tampan motor...Kebabomm...Hasilnya motor aku terbalik..Dengan aku2 sekali.. Tapi alhamdulillah xdak kecederaan dilaporkan oleh aku tapi rasa penat, terkejut suma ada..terketar2 tanga rasa...Nak bawa moto pon rasa sakit ja tangan ni. May be sebab terkejut kut...Jadi kesimpulannya, sblum nek motor tuh beringat dulu..cek lampu depan belakang, cermin sisi, tongkat buka, kunci buka, n so on..jadi kawan2 berhati2lah..bahaya ada dimana2 saja...take care


No comments:

Post a Comment